Сучасні тенденції цифрових комунікацій у структурі управління маркетинговою стратегією компанії

Автор(и)

  • Олександра Віталіївна Гуменна Національний університет «Києво-Могилянська академія», Україна https://orcid.org/0000-0002-3725-5272
  • Анна Володимирівна Роєнко Національний університет «Києво-Могилянська академія», Україна https://orcid.org/0009-0008-6090-0461

DOI:

https://doi.org/10.18523/3041-1718.2025.2.2.68-77

Ключові слова:

цифрові комунікації, інтегрована маркетингова стратегія комунікацій, інтегровані маркетингові комунікації, вебсайт, соціальні мережі, email-розсилання, тренди, SEO

Анотація

У статті досліджено й розкрито поняття цифрових комунікацій, їхню класифікацію, сучасні тренди, функції та ролі в структурі інтегрованої маркетингової стратегії комунікацій. Акцентовано увагу на потребі, яка виникла в бізнесу — формування узгоджених і взаємно підсилювальних комунікаційних дій в умовах цифрової економіки. Проаналізовано основні інструменти цифрових комунікацій: вебсайт, соціальні мережі та електронні розсилання. Наведено приклади їх використання, визначено переваги та обґрунтовано необхідність інтеграції з іншими елементами комунікаційної діяльності. Доведено, що цифрові канали комунікацій є дієвими засобами для побудови довготривалих відносин зі споживачами, підвищення лояльності та забезпечення результативності маркетингових стратегій.

Біографії авторів

Олександра Віталіївна Гуменна, Національний університет «Києво-Могилянська академія»

кандидатка економічних наук, доцентка, доцентка кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету «Києво-Могилянська академія»

gumenna@ukma.edu.ua

Анна Володимирівна Роєнко, Національний університет «Києво-Могилянська академія»

здобувачка ступеня магістра за ОНП «Маркетинг» Національного університету «Києво-Могилянська академія»

a.roienko@ukma.edu.ua

Посилання

  1. Bratko, Oleksandra. Marketynhova polityka komunikatsii [Marketing Communication Policy]. Ternopil: Kartblansh, 2006 [in Ukrainian].
  2. Burnett, John, Sandra Moriarty, and E. Stephen Grant. Introduction to Marketing Communication: An Integrated Approach. 1st Canadian ed. Prentice Hall, 2001.
  3. Gigantic. “The Future of Websites: Trends That Will Define 2025.” Accessed March 27, 2025. https://www.itsgigantic.com/insights/the-future-of-websites-trends-that-will-define-2025.
  4. HubSpot Blog. “Social Media Marketing Report.” Accessed March 27, 2025. https://blog.hubspot.com/marketing/hubspot-blog-social-media-marketing-report.
  5. HubSpot Blog. “State of Consumer Trends Report.” Accessed March 27, 2025. https://blog.hubspot.com/marketing/state-of-consumer-trends-report.
  6. Kotler, Philip, and Gary Armstrong. Osnovy marketynhu [Principles of Marketing]. Kyiv, 2022 [in Ukrainian].
  7. Kotler, Philip, Hermawan Kartajaya, and Iwan Setiawan. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Wiley, 2016.
  8. Kotler, Philip, Hermawan Kartajaya, and Iwan Setiawan. Marketing 5.0: Technology for Humanity. John Wiley & Sons, 2021.
  9. Litmus. “Email Marketing Trends for 2025: Insights to Elevate Every Send.” Accessed March 27, 2025. https://www.litmus.com/blog/trends-in-email-marketing#interactivity.
  10. New Social Media Trends in 2025. Accessed March 27, 2025. https://metricool.com/social-media-trends-2025/
  11. Oklander, Mykhailo, ed. Tsyfrovyi marketyng — model marketyngu XXI storichchia [Digital Marketing — The Model of 21st-Century Marketing]. Odesa: Astroprint, 2017 [in Ukrainian].
  12. OptinMonster. “Email Marketing vs Social Media Performance: 2016–2019 Statistics.” Accessed March 27, 2025. https://optinmonster.com/email-marketing-vs-social-media-performance-2016-2019-statistics/
  13. Schultz, Don E. “The Inevitability of Integrated Communication.” Journal of Business Research 37 (1996): 139–46.
  14. Shaffer, Dan. “45 Digital Marketing Statistics That Will Impact Your 2025 Strategy.” SEO.com. Accessed March 27, 2025. https://www.seo.com/blog/digital-marketing-statistics/

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-08-21

Як цитувати

Гуменна, Олександра Віталіївна, і Анна Володимирівна Роєнко. 2025. «Сучасні тенденції цифрових комунікацій у структурі управління маркетинговою стратегією компанії». Empirio 2 (2):68-77. https://doi.org/10.18523/3041-1718.2025.2.2.68-77.

Номер

Розділ

МЕНЕДЖМЕНТ. ОСВІТНІЙ МЕНЕДЖМЕНТ